Wednesday 31 October 2012

Typical

So I went to look for trousers this morning. Decided to just go down to Queensway and check at the H&M there. Found a few different models but all of them were too big even in the smallest size!! I have to start eating more I think (any excuse to eat chocolates right) ha ha ;)
One pair was kind of ok but rather have a look somewhere else to find a pair I really like instead of spending £30 on something I don't even like.
 
Had a look in Zara as well and oh my God they have some amazing items in there at the moment. Hurry up pay day!
 
Making lunch now. Salmon and rainbow stir fry, mmm.
 
x x x
 
Swedish; Så jag gick och kollade efter ett pat kostymbyxor imorse. Bestämde mig för att gå ner till Queensway och kolla på H&M där. Dom hade lite olika modeller men inte ett enda par passade. Tillomed minsta storleken var för stor! Får nog börja äta lite mer tror jag (vilken ursäkt som helst bara för att få äta choklad eller hur) haha ;)
Ett par var ganska ok men kollar hellre runt lite mer än spenderar £30 på något jag inte ens gillar.
 
Sprang in på Zara en snabbis också och gud vad mycket fint dom hade där då. Lönedag kom fort!!
 
Nu fixar jag lite lunch, blir lax & stir fry. Mums!
 
Puss
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment