Friday 19 October 2012

Travels

I realised that I've been travelling every month this year apart from January and February. Where have I been? Sweden & England, ha ha.
Oh well in January I'm going to Thailand, can't even put in to word how much I'm looking forward to it! Beach, massages, tasty food cannot wait!
 
Anyhow, the reason I came to think about travelling is cos I'm going to Sweden again in a months time to celebrate Nathans birthday, my little amazing nephew is turning 2 years old already.
 
Also realised it's only 1 month left until it's my birthday. Whooop! Bring it on ;) Stina is coming here to celebrate it with me, it will be lots of fun!
 
 
That's it for me now, will continue watching Come Dine With me now. Love that programme!
 
x x x
 
 
Swedish; Insåg tidigare idag att jag har rest (flygit) varje månad detta året förutom Januari & Februari. Så vart har jag varit ? Sverige & England, haha.
Nästa år startar vi iaf med en resa till Thailand i Januari. Längtar!
Stranden, massage varje dag och goood mat.
 
Anledningen att jag började tänka på att resa är för att jag ska boka en resa till Sverige för att vara med och fira Nathans 2-års dag i slutet av November. Tänk att han snart är 2 år, stora killen ju!
 
Sedan är det ju 1 månad kvar till min födelsedag idag, whooop! Stina kommer hit & firar den med mig, ska bli sååå kul!
 
Det var allt från mig för nu, ska forsätta kolla på Come Dine With Me (Uks version utav halv åtta hos mig). Älskar det!
 
Puss
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment