Wednesday 24 October 2012

Loving Life

Hi lovlies!
I'm sooooo sorry for my absence but I've been working my little butt off and had the most amazing time whilst doing it!
Last night I was hostessing in the VVIP section of the James Bond WORLD premier after party which was held at Tate Modern. It was just as cool as it sounds, get goosebumps just thinking about it, he he.
 
Not only did I work there I also wore a dress from the movie!! Me and some other small girls were selected to wear the most tinie tiny dresses ever which are worn by Chinese warrior women in the movie.
Yes of course I got pictures of it!
 
Finished at 2am but didn't get home before 3.15. Had to get up at 7am to get ready for a shift at Paul Smiths Showroom in Covent Garden, they had a press day and were showing their SS 13 collection. I saw some amazing pieces that I would love to wear!
 
Me and the girl I was working with were equally tired and had such a laugh so the 10 hours went quite quick :) I haven't had any proper food though so I'm having 2 boiled eggs and a sandwich now before I'm hitting the sack.
 
x x x
 
 
Swedish; Hej sötisar!
Förlåt för min frånvaro men jag har jobbat rumpan utav mig men haft så otroligt kul medans jag gjort det!
Igår kväll jobbade jag som värdinna i VVIP sektionen på James Bond Världspremiär efterfesten som var på Tate Modern. Det var lika coolt som det låter och jag får typ gåshud bara av tänka på hur fantastiskt det var, hihi.
 
Jag jobbade inte bara där utan bar även en klänning som är med i filmen!! Jag och några andra petita tjejer blev valda att ha på oss dom minsta klänningarna någonsin. I filmen bärs dom utav kinesiska krigarkvinnor.
Självklart har jag bilder!
 
Slutade jobba klockan 02 men kom inte hem förräns 03.15 så var lagom trött när det var dags att gå upp igen klockan 7 imorse för att åka & jobba i Paul Smiths showroom i Covent Garden. Dom hade press dag och visade upp SS 13 kollektionen som var fantastiskt, fanns mycket jag ville ha där kan jag lova ;)
 
Både jag & tjejen jag jobbade med idag var lika trötta efter gårdagen men vi hade så himla kul så 10 timmar gick ganska smärtfritt ändå.
 
Har inte ätit någon "riktig" mat sen igår så måste äta lite nu, har kokat 2 ägg sen ska jag äta en macka med innan det är läggdags för mig.
 
Puss
 
View from Tate Modern

Girls getting their make-up done
 
Getting my make-up done

Smokey eye look

 

Dawn getting her make-up done

The "size 6" girls

This photo was taken at 2.30 in the morning hence why I'm looking tired

Tired but happy

Hot lola girlies

Lolitas

Posing away
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment