Friday 28 December 2012

Running

I went to the gym earlier today as most of my muscles were aching from yesterdays workout I decided to do some running instead. Haven't been on the treadmill for months and was very surprised that I still managed to run pretty fast without passing out, hehe. Did 50 minutes of running and included some intervals to make it a bit more fun. I was a little sweat ball once I was done. Finished off with a bit of crunches etc, felt so good after!
 
Not doing anything at all tonight apart from watching TV curled up in the sofa, lovely :)
 
x x x
 
Swedish; Jag var på gymmet tidigare idag och eftersom alla mina muskler värkte efter gårdagens träningspass bestämde jag mig för att springa istället. Har inte sprungit på löpbandet på månader och var väldigt förvånad över hur mycket jag ändå orkade och hur snabbt jag kunde springa utan att avlida, haha.
Körde 50 minuter och inkluderade en hel del intervaller för att göra det lite roligare. Var en riktig liten svettboll efter det. Avslutade det hela med crunches, kändes så skönt efter det träningspasset!
 
Ska göra absolut ingenting ikväll förutom att mysa i soffan och kolla på tv. Underbart :)
 
Puss
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment