Wednesday 12 December 2012

12-12-12

I'm back!
I have been very busy lately so haven't really had any time to blog, sorry :/
 
I was working at a conference from 7am to 4pm yesterday. Getting up at 5.30 should be illegal, lol ;) Was working with some great people though so I made it through the day.
 
This afternoon I'm working at Heathrow, it will  be cold but haven't been for weeks so looking forward to it anyway. Before that I'm going to the gym for a Body Balance class.
 
Later on today I will upload photos from LondonSwedes Xmas Dinner.
 
x x x
 
 
Swedish; Jag är tillbaka!
Förlåt att jag inte har bloggat det senaste men har haft annat för mig.
 
Jag jobbade som värdinna på en konferans igår från 7-16. Det borde vara olagligt att behäva gå upp kl 5.30 på morgonen, haha ;) Jobbade med massa goa människor så jag överlevde dagen iaf.
 
I eftermiddag/kväll jobbar jag på Heathrow, det kommer vara kallt som tusan men var längesen jag var där så jag ser fram emot det.
Innan dess ska jag till gymmet, blir Body Balance idag.
 
Har lite kort från LondonSvenskars Julmiddag som jag ska ladda upp senare.
 
Puss
 
 



 
Pics from Sierra Nevada, Spain. I wanna go skiing!!

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment