Sunday 9 December 2012

LondonSwedes Xmas party

Today is the day of LondonSwedes (www.londonsvenskar.com) BIG christmas dinner/party. Me and Rob are going and I'm beyond excited!
 
The fun starts at 4pm so will squeeze in a gym session before that.
 
Yesterday I was working for Guess at their flagship store on Regent Street. Was promo work as they are celebrating 30 years.
 
Finished at 6pm and after that me and Rob walked down to Covent Garden for a hot chocolate and a little snack and there we decided to head to Winter Wonderland. Drank a cup of warm cider (Rekoderlig of course) but was extremely busy so we didn't stay for so long.
 
Forgot my camera at home yesterday so got no photos, sorry!
 
x x x
 
Swedish; Idag är det dags för LondonSvenskars (www.londonsvenskar.com) stora julmiddag/fest. Jag och Rob ska självklart dit och jag är ganska exalterad om man säger så, haha.
 
Det roliga börjar kl 16 så innan dess ska jag klämma in ett träningpass.
 
Igår jobbade jag för Guess i deras flaggskeppsbutik på Regent Street. Var promo work för att fira deras 30 års jubileum.
 
Jag slutade kl 18 så då gick jag och Rob ner till Covent Garden för lite snacks och varm choklad. Väl där bestämde vi oss för att åka till Winter Wonderland, var inte där så länge eftersom det var galet mycket folk men drack iaf en god varm cider (Rekordelig såklart).
 
Hade såklart glömt min kamera hemma igår så inga kort tyvärr.
 
Puss
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment