Thursday 6 December 2012

Event photos

One less gift to buy, found a perfect gift for my little mum today. Think I know what to buy most of the other ones as well so all in all not a bad day. Didn't buy anything for myself either, well done me ;)
 
Have uploaded the photos from the event I was working on Tuesday night and last night.
 
Now I'm going to watch Downtown Abbey. I'm addicted it's sooooo good!
 
x x x
 
 
Swedish; En julklapp mindre att köpa nu, hittade den perfekta klappen till lilla mammisen idag. Tror jag har listat ut vad jag ska köpa till dom flesta andra med. Köpte ingenting till mig själv, bra jobbat ;)
 
Har laddat upp lite bilder från eventet jag jobbade på i tisdags kväll samt igår kväll. Gillar ni hatten? Ser verkligen ut som flygvärdinnor på bilderna igår med den lilla gröna scarfen och donut håret, hihi.
 
Nu ska jag kolla på Downtown Abbey, är beroende fy sjutton vad bra det är! Visas det på svenskt tv förresten?
 
Puss
 
 
Me, Lucia and the russian fur hats


Louise, Nikki, Lauren and Kirsten



View from 29th floor might be hard to see but it's pretty spectacular and the whole floor have massive windows. London <3

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment