Sunday 30 December 2012

Mamma Mia!

They are showing Mamma Mia! on ITV2 so guess who's watching it? It's so good and I do love ABBA's music.
 
This weekend have been super relaxed. I haven't even worn any make-up for the last 3 days (not that I usually wear a lot but still). I have however worked my butt off in the gym, cooked a lot and watched a few films. Last night I watched the third Lord Of The Rings film with Rob, I'm still a bit shocked I managed to stay awake during the whole film.. I'm not so good at watching films normally and this one wasn't even that good, haha.
 
I'm now realising this post makes me sound like an old lady .. Thank goodness it's NYE tomorrow and I will make up for it drinking tons of champagne and wearing ridiculously high heels ;)
 
x x x
 
 
Swedish; Dom visar Mamma Mia! filmen på TV idag, gissa vem som kollar på den? Den är så mysig och jag totalt älskar ABBAs musik.
 
Den här helgen har varit super chill, har inte ens sminkat mig dom senaste 3 dagarna (inte för jag brukar använda så mycket smink men ändå)!
Jag har hursomhelst tränat stenhårt i gymmet, lagat massor med god mat och kollat på film. Igår kollade jag på den tredje Sagan om ringen filmen med Rob, är fortfarande lite chockad över att jag höll mig vaken under hela filmen. Är vanligtvis inte så bra på att kolla film och den filmen var inte så jättebra direkt, haha.
 
Upptäckte precis hur mycket detta inlägget får mig att låta som en gammal tant.. Tur att det är nyårsafton imorgon så får dricka massvis med skumpa och bära mina högsta klackar för att göra upp för dom senaste veckornas beteende ;)
 
Puss
 
 
 
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment