Friday 7 December 2012

It's the most wonderful time

of the yeeeeeaaaar!
I've been listening to christmas songs all morning (still am), I love christmas!
 
I still got quite a bad cold and seems like every time I have a drink it gets worse. Didn't even drink a lot last night, annoying.
 
Today I'm going to the gym, just doing a bit of light exercise and after that I'm going food shopping for tonight's dinner. Me and Rob are staying in cooking and watching a film. Just what I need.
 
x x x
 
Swedish; Jag älskar jul tider! Har lyssnat på julmusik hela morgonen och ja jag gör det fortfarande.
 
Är fortfarande ganska förkyld och verkar bli värre varje gång jag dricker. Drack inte ens mycket igår, irriterande. Vill bli frisk!
 
Ska till gymmet idag, träna lite lätt bara och efter det ska jag handla mat för kvällens middag. Jag och Rob ska laga mat och kolla på film ikväll. Precis vad jag behöver.
 
Puss
 
I want snow. Come on London, let it snow let it snow let it snow!
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment