Tuesday 4 December 2012

LondonSwedes goes Clapham

As most of you probably know I took my swedes out on Saturday night. We were supposed to go to Madsen but it had been something wrong with our booking so when I phoned them to see if they had space for 10 people instead of 7 I got told they had a booking for 4 people and could unfortunately not even make it 7. Something must have gone wrong in the www world. Got a stress attack and didn't know what to do but ended up being booked in at Rinconlatino in Clapham for some tapas instead.
 
After lots of food and drinks we headed to club not far away from the restaurant, wasn't so much fun and the guys wanted to go and play games so at 1am we got in a cab and headed to Bloomsbury Bowling Lanes. It was so much fun there and I kicked ass in bowling! Came second out of five, go me ;) After an hour of bowling and a last drink it was home time.
 
Was another great night with the Swedes!
 
x x x
 
 
Swedish; Som ni alla säkert vet var jag ute med mina LondonSvenskar i lördags. Vi skulle ätit på Madsen men när jag ringde dom för att kolla om dom kunde ändra bokningen från 7 personer till 10 personer fick jag reda på att bokningen vi hade bara var för 4 personer. Han som jag pratade med försökte verkligen lösa det men dom var helt fullbokade så fanns inte ens plats för 7. Fick en total stress attack eftersom detta var ca 1 timma innan middagen skulle börja. Slutade med att vi blev inbokade på på tapas baren Rinconlatino i Clapham.
 
Efter massor med mat och dricka där gick vi till en nattklubb i närheten men killarna hade inte så kul så vi kl 01.00 bestämde vi oss för att åka och bowla. Var grymt kul där och jag var grymt bra på bowlingen ;) Kom på andra plats utav 5 spelare. Efter en timmas bowlande och en sista drink var det hemgång.
 
Ännu en jättekul kväll med svenskarna!
 
Puss
 

















 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment