Monday 12 November 2012

Threading

Good evening!
 
Today has been a really relaxing day and the grey weather and rain has just made it even more relaxing somehow. I went down to Whiteleys to return a shirt I bought for work at H&M as I need one with buttons all the way up. Some of the other Lola girls told me to check the slim fit men shirts in Primark so will do that later on this week.
 
After I done that I was just wondering around looking in the shops. Found a jacket from Maison Scotch that I completely fell in love with. It's thick and warm yet stylish however a bit expensive. Birthday coming up in a weeks time though, he he. Tried on some boots in Kurt Greiger and found a pair I liked but have seen other ones I wanna try on before I buy any. Not sure if I want knee high boots or shorter ones. Decisions decisions.
 
Also got my eyebrows threaded the first time, it only cost me £5 and the girl did a great job in probably less then 5 minutes. I hate plucking my eyebrows so will definitely stick to this instead as it goes so quick and looks fantastic!
 
Been doing yoga for an hour in the evening and cooked salmon stir fry after that now I'm watching Rob putting our bedside tables together should probably help him a little ;)
 
Hope you have had a great start to your week as well!
 
x x x
 
 
Swedish; God kväll!
Har haft en sån skön och avslappnande dag idag, det gråa vädret gjorde det på något sätt ännu mer avslappnande. Stack ner till Whiteleys tidigare idag och lämnade tillbaka en jobb skjorta på H&M, behöver tydligen en med knappar hela vägen upp och några av tjejerna på Lola tipsade om att dom säljer bra skjortor på Primarks herravdelning så ska dit och kika.
 
Efter jag gjort det gick jag och kollade i lite butiker. Hittade en vinterjacka från Masion Scotch som jag blev förälskad i. Den var så varm och skönt men fortfarande väldigt snygg. Dyr var den men fyller ju år om en vecka, hehe ;) Hittade även lite snygga boots på Kurt Greiger men har sett andra snygga så ska kolla lite till innan jag köper. Vet inte om jag vill ha stövlar eller boots heller, tåls att funderas på.
 
Fick även mina ögonbryn "trådade" idag och det blev så himla snyggt. Kostade bara £5 och var snabbt och smärtfritt jämfört med att noppa så kommer hålla mig till detta nu.
 
Har varit på en timmas yoga nu på kvällen sen lagat lax och stirfry och nu kollar jag på när Rob bygger ihop våra sängbord, han har börjat svära lite lätt så får nog hjälpa till nu ;)
 
Puss
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment