Sunday 4 November 2012

Byron Burgers

Byron is a burger chain located at a few different spots in London.
It's not a chain like McDonalds or Burger King. This is proper burgers, not fast food and it's just sooo delicious.
 
As me and Rob were walking around on Westbourne Grove on Saturday trying to find a lunch place I spotted Byron across the street and as I was really craving a burger we decided to go there.
 
I ordered the cheese burger with american cheese cooked medium and Rob ordered a Byron burger which comes with cheese, bacon and a special byron sauce as well cooked medium.
 
I was starving so we ordered onion rings, hand made skin on chips and macaroni cheese.
 
The food was served quite quickly and as I took my first bite I thought I died and gone to burger heaven. This was the juciest and most perfectly cooked burger I ever had! I'm almost drooling just writing about it.
 
The sides were just as delicious and I really tried my hardest to finish it all off but I just couldn't (I even had to give some of my burger to Rob). We were defeated . . . Don't think that have ever happened before, lol.
 
I will go there again, soon. I will order exactly what I had last time. It was all to die for!
 
Go there!
 
You can find their website with full info and locations here http://www.byronhamburgers.com/
 
x x x
 
Swedish; Byron är en hambugerkedja med några restauranger på olika ställen i London.
Det är inte en kedja såsom McDonalds eller Burger King. Dom serverar riktiga hamburgare tillagade med kärlek och inte några äckliga snabbmats burgare.
 
Jag & Rob strosade runt på Westbourne Grove i lördags och letade efter ett bra lunchställe då jag såg Byron på andra sidan gatan. Eftersom jag var sjukt sugen på hamburgare bestämde vi oss för att gå dit.
 
Jag beställde en ostburgare med amerikansk ost (äkta hamburgerost) och Rob beställde en Byron Burger som kommer med bacon, ost och deras hemliga byron dressing. Vi både ville ha dom tillagade medium.
 
Jag var verkligen utsvulten så vi beställde lökringar, handskurna pommes med skalet på samt macaroni cheese.
 
Maten kom ganska snabbt och när jag tog min första tugga utav hamburgare trodde jag seriöst att jag hade dött och hamnat i hamburgare himlen. Hamburgaren var perfekt tillagad och jag dregglar nästan bara att skriva om den.
 
Våra extra rätter var lika underbara dom och jag ville verkligen klara av att äta upp alltihopa men det gick bara inte (fick tillomed ge lite av min burgare till Rob). Vi var besegrade. . . Det har nog aldrig hänt oss förr, haha.
 
Jag kommer gå dit snart igen och beställa exakt samma som sist. Det var verkligen så otroligt gott!
 
Ni som är i London eller ni som kommer på besök leta upp närmsta Byron och gå dit!!
 
Ni kan hitta deras hemsida med full info och närmsta restaurang här
 
Sorry if I make ya all hungry now but how good does it look?
Byron can you please sponsor me?
 
The menu

Side dishes

My burger, oh my delicious burger

Robs beast

Very cheesy macaroni cheese (just the way I like it)

Enormous onion rings

Quick photo aaaaand eat!

You see what I'm saying? Nom Nom Nom
Focused on that burger

Happy burger girl

 

Done

Inside

Outside
 
 
 

Pin It Now!

3 comments:

  1. Dit ska vi gå när jag kommer och hälsar på! Capish?! Love u Sis!

    ReplyDelete
  2. Hmm I would like to have a Byron next to the office!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You would have loved that wouldn't u, haha :) Hope you are good !!

      Delete