Friday 2 November 2012

Pics

I got back home a while ago and have had some food (goats cheese salad again) and now I'm sitting in the sofa doing some translations and drinking tea.
 
Found trousers, skirt and lipstick at Primark. The whole lot cost me £13, ha ha.
Bought a black shirt in H&M which was only £12 and nothing else.
Found a really really really pretty top in Mango but didn't get it in the end and really regret it now. Didn't seem right to spend £35 on a top when I'm still waiting to get paid.
Took a photo though and please tell me what you think. Should I or should I not?
 
x x x
 
Swedish; Kom hem för en liten stund sedan och har ätit (chevreost sallad igen) och nu sitter jag i soffan och gör lite översättningar och dricker thé.
 
Fick köpt ett bar byxor, kjol och läppstift på Primark. Hela kalaset kostade £13, haha.
Köpte även en svart skjorta på HM, kostade bara £12 så jag har verkligen budget shoppat idag.
Hittade en så himla fin topp på Mango men köpte den inte och ångrar mig nu. Kändes inte rätt att spendera £35 på en topp när jag inte har fått lön ännu.
Tog ett kort när jag provade den och ni kan väl säga vad ni tycker. Ska jag eller ska jag inte?
 
Puss
 
Nice weather


Outfit and vaccumcleaner

Selfridges

Selfridges

Why oh why didn't I buy it?????

Hahaha this made me laugh (top bit)

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment