Friday 2 November 2012

Swedes dinner

Morning all!
Finally Friday, I'm off and it's fantastic weather! I'm going shopping soon, not buying anything fun just work wear. Still need a pair of black trousers and also need a black pencil skirt and a black shirt. I'll be going to Primark as I'm pretty sure I can get all of that for under £30, gotta love Primarni ;)
Oh and need a red lipstick for the event I'm working tomorrow. Supposed to wear glamorous Bond girl make-up.
 
I have arranged a second "Swedes in London" dinner on www.Tablecrowd.com for tonight. We are going to Chico Bandito which is a mexican restaurant in Shoreditch area.It's me and 10 other swedes if they all show up. I'm really excited!
Will of course tell you ALL about it tomorrow.
 
Time to get dressed and get going.
 
x x x
 
Swedish; God Morgon allihopa!
Äntligen fredag! Solen skiner och jag är ledig, perfekt combo!
 
Ska iväg och shoppa lite om en stund. Inget kul dock, bara jobb kläder. Behöver fortfarande kostymbyxor men även en svart långärmad skjorta, svart pennkjol och rött läppstift för ett event imorgon ska vara en glamorös Bond brud ;)
Tänkte ta mig till Primark för tror nog jag kan köpa allt jag behöver där för under £30.
Älskar Primarni ;)
 
Ikväll har jag även anordnat "Swedes in London" middag numero dos via www.tablecrowd.com. Har bokat in mig och 10 andra svenskar på Chico Bandito som ligger i Shoreditch området. Hoppas att dom flesta kommer så kommer det nog bli en toppen kväll! Ser fram emot det jätte mycket :)
Berättar allt om hur det gick för er imorgon.
 
Nu ska jag fixa till mig.
 
Puss
 
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment