Wednesday 21 November 2012

Afternoon Tea

I arrived in Sweden earlier today and this afternoon/evening I've had a Afternoon Tea Birthday Party (will the celebrations ever end? lol) for my girlies.
 
It was so much fun and great to have all the girls together again, it's been way to long!
We ate sandwiches, scones, crumpets, cakes and drank loads of tea.
I got amazing presents and feeling very spoilt and lucky, teehee.
Love you girls!! London next ;)
 
x x x
 
 
Swedish; Jag kom till Sverige tidigare idag och i eftermiddag/kväll har jag haft "Afternoon Tea" födelsedags firande med mina tjejer (när ska jag sluta fira?haha).
 
Det var så mysigt och kul att äntligen ha hela tjejligan samlad, det var på tok för länge sedan!
Vi åt små snitt smörgåsar, scones, "crumpets", kakor och drack massvis med tee.
Jag fick otroligt fina presenter och känner mig väldigt bortskämd och lyckligt lottad, hihi.
Älskar er tjejer!! London nästa ;)
 
Puss
 






 
<3
 
Organising my pressies, he he
 


 
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment