Friday 16 November 2012

Hello Friday

Finally Friday peeps!
Woke up to a bit of a disaster this morning. Computer had re-started itself this morning and when I logged off ALL my photos and documents were gone. Panic!
Started crying a little and re-started the computer and thank godness all things were there again, pjuuuh!
 
Just eaten breakfast, banana pancake w pineapple and green tea. Nom!
 
Stina is getting here around 3.30 so before that my only plan is to go swimming.
 
Got any fun plans for the weekend anyone?
 
x x x
 
Swedish; Äntligen fredag vänner!
Var lite kaos när jag vaknade imorse, datorn hade startat om sig själv under natten och när jag loggade in var ALLA mina bilder och dokument borta. Panik!
Började gråta lite och startade om datorn som tur var när jag startade om den var allting tillbaks igen, pjuuuh!
 
Har nyss ätit frukost, banan pannkaka m annanas och druckit grönt te.
 
Stina kommer vid 15.30 i eftermiddag och innan dess ska jag till gymmet och simma.
 
Har ni några roliga planer för helgen?
 
Puss
 
 
As usual time for fun Friday pics!
 



Pin It Now!

No comments:

Post a Comment