Thursday 7 February 2013

Yard Al Rollo

So as I mentioned last night I was going to a TableCrowd dinner for their Man/Woman v Food crowd. The challenge was to eat one yard of pizza as quick as possible. Out of the 8 people that took on the challenge only Rob and another guy called Danny managed to finish it. Danny did it in 27 minutes (!) and Rob in 32 minutes. 
I wasn't doing any crazy challenge I did however eat pizza and took lots of photos which I have put together in a nice collage using my new skills ;)

I will try to not post hundreds of collages everyday put it's so much fun. Have spent all day doing different ones. I'm such a nerd, hehe.

x x x 

Swedish: Som ni säkert kommer ihåg skulle jag på en Tablecrowd middag igår för deras Man/Woman v Food crowd. Utmaningen igår då att äta en yard pizza vilket då alltså är 91,44 cm så snabbt som möjligt. Helt sinnessjukt mycket! Utav dom 8 som deltog var det bara Rob och en annan kille som heter Danny som klarade det. Danny slukade i sig hela pizzan på 27 minuter (!) och Rob var klar på 32 minuter.
Jag deltog inte i den galna utmaningen men unnade mig iaf en pizza och tog massor med kort. Har satt ihop ett fint kollage med bilder måste ju visa upp mina nya skills ;) 

Ska verkligen försöka att inte bara ha massor med olika kollage på bloggen men har spenderat HELA dagen med att göra olika varianter. Är så himla kul ju! Jag är en sån nörd, haha :)

Puss

 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment