Wednesday 6 February 2013

One yard of pizza

I'm going out shortly but thought I would write a little post before I go. My lovely sister Sanna said I have to get out and explore London and not only blog about gym and healthy food. Your wish is my command sis so tonight I'm going to a TableCrowd dinner for their Man/Woman v Food crowd. The challenge is to eat ONE yard of pizza (91,44 cm)! That is mad and obviously I am NOT doing the challenge but I will watch Rob and the others try and take lots of photos, hehe :)
 I will of course share the photos with you tomorrow!

Have a great night all!

x x x 

Swedish: Jag är på väg ut men tänkte jag ska blogga lite snabbt innan jag sticker. Ikväll ska jag på en Man/Woman v Food middag arrangerad utav TableCrowd. Min kära syster klagade på att jag bara skriver om träning och nyttig mat så självklart måste jag uppfylla hennes önskningar och skriva om något annat med ;)

Så utmaningen på middagen ikväll är att äta EN yard pizza. En yard är 91,44 cm så det är en ganska stor pizza varje person måste klara av. Det är ju helt galet och jag ska självklart INTE deltaga i själva utmaningen men ska ta massor med kort och kolla när Rob och dom andra försöker sig på det, hehe.
Kommer självklart dela med mig av bilderna här imorgon!

Dags att sticka nu!

Ha en fin kväll!

Puss

This is what's going down tonight. Madness, haha ;)
 
 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment