Monday 25 February 2013

The weekend

Sorry for lack of updates but I've been busy! On Saturday I went to Southend and me and Rob went out for a nice dinner plus a few drinks. Then yesterday I had arranged lunch for Tablecrowd's "Food and fun stuff" crowd and "New to London" crowd. The lunch was at Hispaniola which is a bot by Embankment with views over London Eye and from some angles you can even see Big Ben ;) 

Today I've been working as usual and after work I went to the gym (abs, back, chest, shoulders and arms). Since I got home I made a nice goats cheese salad for dinner, had a long shower, done a hair mask and a facial mask. Feeling very fresh now indeed!

Now I'm going to watch Swedish Top Model!

x x x 

Swedish: Har verkligen inte haft tid att blogga i helgen, förlåt! I lördags åkte jag till Southend så gick jag och Rob ut och käkade en nice middag sen drack vi lite drinkar. Igår hade jag arrangerat en lunch på Tablecrowd för "Food and fun stuff" samt "New to London". Vi åt lunch på en restaurang som heter Hispaniola och det är en båt som ligger vid Embankment så vi hade utsikt över London Eye och från vissa vinklar kunde man se Big Ben också ;)

Idag har jag jobbat och efter det gymmat (mage, armar, rygg, bröst och axlar). Sedan jag kom hem har jag lagat god chevre ost sallad samt duschat och gjort hårinpackning och ansiksmask så känner mig väldigt fräsch nu :)

Nu är det dags att kolla nya avsnittet utav Top Model Sverige! Heja Shams, shit vad hon är snygg den bruden alltså!!

Puss



 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment