Sunday 3 February 2013

Under Construction...

Working on the blog to make it nicer and more user friendly. Have you seen that I've added a Facebook Like button, tweet button and Pin button? 
Feel free to use them :) 

x x x 

Swedish: Jobbar på bloggen idag för att göra den snyggare och lättare att använda för er. Ni kan nu gilla mina inlägg på Facebook genom ett enda litet knapp tryck längst ner på mina inlägg, bra va ? :) Sen kan ni tweeta och "pinna" också. Använd dom så mycket ni vill :)

Puss

In the meantime I will show you a photo of my new lovlies


 You like? Gillar ni? I LOVE!
Pin It Now!

3 comments:

  1. Jag ÄLSKAR skorna!! Var har du köpt dem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag köpte dom på Zara :) Grymt snygga & super sköna är dom med!

      Delete
  2. Hoppas HOPPAS jag hittar dem på Zara här i Nice :) Kärlek vid första ögonkastet haha! :) Kram

    ReplyDelete