Monday 11 February 2013

Vote for me please!

I have entered Lola's Valentine Contest so could I please ask everyone to vote for me via following link, http://www.facebook.com/lolastaffing/app_575682372445610
It will only take a few second and so make sure you vote for my picture ;)
Would be much appreciated!

First day at work went brilliant. I like it a lot already and everyone is very nice plus got super nice offices. Yay! Going out for dinner and drinks with my new colleagues on Saturday :) 

Just had Tom Kha Gai for dinner it was delicious if anyone haven't tried it yet you must do so. It's the best!

x x x 

Swedish: Kan ni snälla, söta, rara läsare och vänner rösta på mitt bidrag i Lola's Alla Hjärtans Dag Tävling? Ni behöver bara klicka på följande länk och lägga eran röst på MITT bidrag,
Det tar inte många sekunder och jag vore er evigt tacksam ;)

Första dagen på jobbet gick strålande. Alla är super schyssta och kontoret är så nice. Tummarna upp! Ska ut på middag och drinkar med mina nya kollegor redan på lördag :)

Nu har jag nyss ätit Tom Kha Gai ännu en gång. För er som inte har provat denna underbara rätt gör det nu ni kommer inte ångra er! 

Puss

    
 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment