Sunday 24 March 2013

Massage

I had a loooong break at work yesterday due to maintenance so I didn't know quite what to do. Wondering around Piccadilly/Soho/Carnaby Street I happened to walk past Cucumba. There and then decided to treat myself to a massage. My back was really stiff so it was much needed. Took 30 minutes back/neck/shoulder massage and it was amazing! It did hurt because I got big knots around my shoulder and shoulder blades but it was good pain ;)

I definitely recommend Cucumba to anyone looking for a good place to get a massage. They do all sorts of things and looks to be a great place for a hen party/girls night out pampering party or that sort of things. Visit their website here, http://www.cucumba.co.uk/ 

I'm sorry for my absence but a lot of things have happened lately and I just haven't felt like  blogging .. 

Today is my last shift at work for this week having a day off tomorrow then working Tuesday and on Thursday we are finally going to Spain. I can't wait!

Oh did I mention it's snowing in London ? Lovely.. hehe

x x x


Swedish: Jag hade en väldigt lång rast igår på jobbet för dom höll på att fixa lite grejer. Visste inte riktigt vad jag skulle göra under tiden så när jag strosade runt Piccadilly/Soho/Carnaby Street råkade jag gå förbi Cucumba. Bestämde mig där och då för att unna mig själv en massage. Så glad att jag gjorde det för det var underbart, hade verkligen världens stelaste rygg. Tog en 30 minuter /rygg/nacke/axlar och det gjorde ont men må ett bra sätt ;) 

Jag skulle absolut rekommendera Cucumba för er som letar efter ett bra ställe att få massage på. Dom gör alla möjliga behandlingar och ser ut att vara ett bra ställe för möhippor/tjejkvällar osv. Kolla in deras hemsida om ni är intresserade, http://www.cucumba.co.uk/ 

Ledsen för att jag har bloggat dåligt det senaste men det är mycket som har hänt och jag har inte känt för att skriva.. 

Sista jobbpasset för veckan avverkas idag seen är jag ledig imorgon och jobbar tisdag sen Spanien på torsdag. Längtar!

Förresten sa jag att det snöar i London ? Underbart... hehe.

Puss


Favourite breakkie. Greek yoghurt with blueberrie, raspberries, cinnamon and coconut

Pictures from great days/nights in Spain last summer <3










Pin It Now!

No comments:

Post a Comment