Saturday 9 March 2013

Dear Diary

I'm alive! I'm so sorry for the lack of updates but I simply haven't had the time...So what happened since last time? Hmm let's see..

*Been to Stoke on Trent/Newcastle upon Lyme on a training course for work from Tuesday to Thursday
*Got food poisoning/allergic reaction during my first 5 hours there
*Had to pay £10 to get in to my hotel room 50 minutes before check-in time (could simply not wait due to vile sickness)
*Once in my hotel room discovered there was no free wifi there goes another £10 for one day..
*On way back to London my pre-booked cab turned up 20 minutes late after ringing him twice when I told him he was late I got told he was doing me a favour as he usually doesn't drive there. So what? Had a long nice argument with him and as he was late ended up missing train back to London. Had to pay £62 to get on next train..

All in all brilliant trip ;) Never been happier to be back in London tho. I did however in between sickness and rude cab drivers (suspended now by the way..) learn a few new tricks and meet some nice people. 

Since I got back I've been working and working out. I did actually miss the gym when I was away (what have happened to me?). Tonight I'm hosting a TableCrowd dinner for "Skandis in London" at Guanabara in Covent Garden. Supposed to be brilliant! 
First I got a few hours left at work. . 

Oh by the way I got the cutest little thing from Rob yesterday as it was international woman's day (he's too good sometimes).

x x x

Swedish: Jag lever! Förlåt för urdålig uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt. Så vad har hänt sedan sist? Hmm låt mig berätta...

*Har varit i Stoke on Trent/Newcastle upon Lyme på kurs för jobbet tisdag till torsdag
*Blev matförgiftad/allergisk reaktion under mina första 5 timmar där
*Var tvungen att betala £10 för att komma in på mitt hotellrum 50 minuter innan incheckning eftersom jag helt enkelt var för sjuk för att vänta
*När jag väl kom på rummet insåg jag att dom inte hade wifi. £10 för 1 dag internet..
*När jag skulle tillbaka till London var min förbokade taxi 20 minuter sen och när jag sa till taxichauffören att jag tyckte det var väldigt dåligt fick jag höra att jag skulle minsann vara tacksam att han ens körde mig för det var inte hans vanliga "rutt". Vad bryr jag mig? Vilken idiot alltså...Slutade självklart med att jag missade mitt förbokade tåg till London och fick hosta upp £62 för att åka hem med nästa tåg

Så ja det var ju väldigt härliga 3 dagar ;) Har aldrig varit gladare att vara tillbaks i London. Men mellan sjukdomar och otrevliga taxhichaffisar lärde jag mig massa nytt och lärde känna trevliga människor.

Sedan jag kom tillbaka har jag jobbat & tränat. Saknade faktiskt gymmet när jag var iväg trodde aldrig den dagen skulle komma, haha. 
Ikväll har jag arrangerat en middag för "Skandis in London" på Tablecrowd. Vi ska äta och parta på Guanabara i Covent Garden. Ska vara grymt tydligen!
Men först några jobbtimmar kvar..

Fick förresten världens gulligaste lilla present utav Rob igår på kvinnodagen (han är för bra ibland).

Puss


This is what Rob gave me yesterday but 1 white bird and 1 blue





Pin It Now!

No comments:

Post a Comment