Tuesday 23 July 2013

New in - summer dresses

As I now know for sure I will enjoy at least 2 more months of proper summer I decided to get myself a few nice summer dresses. It's been really hot in London for the past two weeks or so which means I'll be able to wear them here as well. I've been so good with doing almost no shopping in the last couple of months. However as I'm leaving London soon I better make the most out of what London has to offer, right? ;) 
Please don't tell Rob though, tehee. 

x x x

Swedish: Eftersom jag med säkerhet nu vet att jag har minst två månader med riktig sommar framför mig bestämde jag mig för att införskaffa lite nya sommarklänningar. Det har varit helt galet varmt i London dom senaste veckorna så kommer få användning för dom även här.
Jag har varit jätteduktig och knappt shoppat alls dom senaste två månaderna men eftersom jag lämnar London snart får jag göra det mesta utav shoppingutbudet här innan dess ;)
Säg inget till Rob dock, hihi.

Puss

Bargain from missguided, love it!
 Love this LWD from Brandy & Melville

 Stripey one Brandy & Melville

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment