Tuesday 23 July 2013

Good bye London - Hola España

Last week it finally got confirmed that I can start working from our office in Gibraltar. Hurrah! This means that after almost a year in London we are heading back south. I'm beyond excited! Flying back on the 15th of August and will spend the first 4 days in Banus. I've also got a nice long holiday to look forward to as mum and dad are coming to Marbella. I will spend 10 days with them before we are going back to Sweden together, where I'll stay for a week. Lots of things to look forward to :)

On another note I got shin splits so can't do any proper exercise. Did an hour yoga yesterday and going swimming today. Hopefully it will heal quickly as beach time is approaching quickly ;)

That's all for now, if anyone actually made it this far, ha ha. Got lots more to tell so will probably make another post later on today!

x x x 

Swedish: Förra veckan fick jag äntligen bekräftat att jag kan börja jobba ifrån vårat kontor i Gibraltar. Detta betyder alltså att efter nästan ett år i London är det dags att flytta till varmare breddgrader igen. Jag är superlycklig! 
Flyger tillbaka den 15e augusti och kommer spendera dom första fyra dagarna med vänner i Banus. Har även lång semester att se framemot. Börjar med 10 dagar i Marbella med mamma & pappa ,sen åker jag tillbaka till Sverige med dom och där kommer jag stanna en vecka. Mycket att se framemot just nu :)

Till något helt annat - jag har fått benhinneinflammation i ena benet. Så typiskt när jag var så pepp på att träna inför beachen. Kör lite lättare träning nu så blev en timma yoga igår och idag ska jag simma. Förhoppningsvis läker det snabbt så jag kan köra på som vanligt :)

Det var allt för tillfället om någon nu har orkat ta sig igenom hela texten, haha. Har mer kul att berätta så kommer blogga igen senare idag (kors i taket)!

Puss

 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment